27 Ocak 2010 Çarşamba

Söke 7 Tahıllı Ekmek Karışımı


Şimdi size Lezzetli ve kolay bir ekmek tarifi vereceğim..Umarım sizlerde dener ve beğenirsiniz..

Paket içeriğinde herşey bulunmakta.Karışım ve maya gibi.Fakat ben tarife biraz daha malzeme kattım ve harika oldu..

Malzemeler;

1 Paket Söke 7 Tahıllı Un Karışımı (Paket 1 kg.lıktır.2 paket un karışımı ve 2 paket mayadan oluşmaktadır.Pakedin 500 gr.lık 1 tanesi bu tarifte yapılmıştır.)

2 yemek kaşığı Süt tozu

2 yemek kaşığı Komili Ege Sızması

330 ml.Su

1 Yemek kaşığı Balparmak Bal

Hazırlanışı;

Su,Şeker ve 1 paket Söke Maya ekmek makinası kabına konulur.Ardından Süt tozu ve 1 poşet 7 Tahıllık Ekmek Karışım unu ilave edilir.
Makinanızın 3.Programında 500 gr.Ayarında Pişirilir.Afiyet Olsun..

7 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ekmek de ekmek hani..
Ellerine sağlık..
Sevgilerle..

Unknown dedi ki...

bu aralar benimde yeniden ekmek yapmayı deneyesim var.ama mankinem olmadıgı için istedigim gibi kabartamıyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis görünüyor..

Müge Hüner dedi ki...

Bende çok kullanırım Söke un ekmek karışımlarını, gayet de memnunum, afiyet olsun sizlere.

Canım yazdığın yorumun beni çok mutlu ettiğini söylemek, bunuda seni ziyaret ederek söylemek istedim.
İyikide öyle yapmışım, çok beğendim blogunu, hemen izlemeye aldım bundan sonra takipçinim :)
Sevgiler

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım mehaba..Ekmek ekmek olmuş.Harika görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Bende bu karlı havalarda bol bol pişirdim. Evde yapılan ekmek gibisi yok. Afiyetler olsun. Sevgiler..

ebrulitatlar

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bende deneyeceğim güzel kabarmış sevgiler.Mine