19 Ocak 2010 Salı

Tarih Ayarlı 3'lü Saklama Kabları

Önceleri buzdolabıma koyduğum yada saklama kaplarına koyduğum yiyeceklerin tarihlerini unutmamak için bazen üzerine kağıtla yazı yazıyordum.. Üçsan Plastik Yiyecek Koruma Sistemi Adıyla bu tarih ayarlı saklama kaplarını geliştirmiş..

Biliyorsunuz zamanı geçen yiyecekler bozuluyor..Bu tarih ayarlı kaplar sayesinde en azından bozulmadan ne zaman almış oldugumuzu anlamış oluyoruz.

Şimdi ben bu kaplara Kahvaltılık ve yıkanmış kurutulmuş sebzeleri,yada yaptığım yemekleri saklıyacağım.Üçsan Plastik çok güzel düşünerek tasarlamış bu kapları.. İnanın öyle işime yarayacakki bu ürünleri bulduğum için çok şanslı ve mutluyum..

Evet arkadaşlar sizler için tarih ayarlama kısmınıda fotografladım ki nasıl ayarlandığını pratik bir şekilde sizlerde görün istedim..İnşallah mutfakta iş başındaykende fotograflarımı paylaşacağım..

Ayrıca Tarih Ayarlı 3'lü Saklama Kablarımızı kullanmadığımızda yerde kaplamıyor çünkü 3'üde içiçe geçiyor görüldüğü gibi..Bu ürünü tüm bayanlara şiddetle tavsiye ediyorum..Artık akılda tarih tutmaya son :))

Ergonomik tasarımı, canlı renkleri ve kolay kullanımıyla dikkat çekiyor. Üzerinde zaman göstergesi bulunan ürünlerin, mikrodalga fırınlarda da kullanılabilmesi için, üzerlerinde birer hava çıkışı da bulunuyor.


Ve Sakladığımız yiyeceklerinin kapakları olması sayesinde birbirine karışmasına ve dolaplarımızda hijyenik durması,görsel olarakda dolaplarımızda iyi bir yer kaplaması için bu ürünler çok ideal..Bu ürünede Gedikgross'dan yada Koçtaş,Metro Market,Carrefour,Migros,Real,Tansaş Marketlerde Ve Diğer Büyük Satış Shoplarındada Bulabilirsiniz..

Sıra geldi sebzelerimizi kurutmaya..Sebzeleri çürümeden bu kaplarımızda saklamamız için iyice kurutmamız lazım..Bu durum için pratik olarak yine üçsan plastiğin Santrifuj Sebze Kurutucusu var..Bu ürünler gerçekten her eve lazım ve bayanların kurtarıcısı olucak..

Salata kurutucuya Gedikgroos.com'dan yada yada Koçtaş,Metro Market,Carrefour,Migros,Real,Tansaş Marketlerde Ve Diğer Büyük Satış Shoplarındanda temin edebilirsiniz..

13 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

saklama kaplar çok hoş, ama ben bu salata kurutucuyu kırdım..tchibodan yenisini aldım.O daha iyi kıramadığıma göre kesin iyi !!
:)))

kalpkurabiye dedi ki...

çok pratik ve hayatı kolaylaştıran ürünler bunlar güle güle kullan canım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zehracım ;

Bu benim salata kurutucumda bayağı sağlama benziyor ecrinin elinde sağlam kaldığı için ilk hevesle döndürüp durdu :)) Güle güle Kullan cnm..
Saklama kapları çok güzel değilmi fiyatıda çok uygun 7 milyon vivarı :)

Kalpkurabiye;

Canım gerçekten hayatı kolaylaştıran ürünler..

MAYRI dedi ki...

Kullanışlı görünüyorlar.
Paylaşımın için teşekkürler.
<:))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Mayrı;

Umarım faydalı olabilmişimdir :) Çok güzeller değilmi?

Sevgiler

Şeker dedi ki...

Hediyelerin için çok teşekkür ederim canım.Çok mutlu oldum güle güle kullanıyoruz.Diğer ürünleride beğendim koçtaş ve migros bana yakın ordan alırım.Sevgiler canım.

Esra dedi ki...

Saklama kapları ve salata kurutucusu çok güzelmiş.
Saklama kablarının zaman ayarlaması olması daha da güzel.
İlk defa duydum böyle birşey. Güzel düşünülmüş.
Ben hala sebze kurutucusu almadım, almayı düşünüyorum. Görüntüsü güzel ve kaliteli bir ürüne benziyor.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Güle Güle kullan Canım :)


Esracım senide unutmucam inşallah sen yeni evlisin :)

deniz dedi ki...

ayyy çok güzellerya benimde mutfağımda var birçoğu çalışan hanımlar için süper dolaptan mikrodalgaya 3 dk hazır herşey salata kurutucuyu oğlum kullanıyor hoşuna gitti malzemeleri yıkayıp hop salata kurutucusuna bana doğramak kalıyor :))))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deniz Abla gerçekten herkes tarafından beğenilmeside ayrıca çok hoşuma gitti :)

deniz dedi ki...

beğenilmiyecek gbi değillerki meloşum hepsi çok güzel:)))

aysu dedi ki...

Üstünden epey gecmis ama bugün bu kaptan a101 den 6 tl Ye aldım.umarim memnun kalırim..

aysu dedi ki...

Bugün a101 den 6 tl ye aldım.umarim memnun kalırim.içerisinde bpa olmaması çok güzel,zaten onun için aldim.kapaklari biraz sert geldi,umarim çabuk kirilmazlar..