11 Ocak 2010 Pazartesi

DOSTLUK BİLDİRİMİ

Bu bildirimi bana Sevgili Curcuna-Siyah Kelebek Yapmış..Çok ince düşünmüş..Çok Teşekkür Ederim..

Ayrıca Siyah Kelebeğin blogunu mutlaka ziyaret edin..Kalemine hayran olduğum bana göre yazar ona göre yazar adayı..

Tekrar Teşekkürler Arkadaşım..Benide Dostlarından gördüğün için..

Ve aynı ödüle beni layık göre bülbülün yeri blogger arkadaşım...

Çok teşekkür ederim mutlaka ziyaret edin..sevgilerr Tekrar Teşekkürler..Çok İncesin..Bülbülün yerine gitmek için Tıklayın..

Sevgili Eltim Esra..Canım Oda bana bu bildirimi yapmış..Canım çok öpüyorum..

Dostluklarda kural olmaz ama bu Bidirimin kuralına göre :)

* Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç. Onların bloglarını ziyaretet ve bilgi ver.
* Her bir kişi on kişi seçmelidir.
* Ödül yok, mühür yok. Sadece sevgimizin samimi bildirimi var.

Açıkçası kimseyi birbirinden ayıramıyorum ama kurala göre seçmem lazımmış 12 kişi.. Ama ben sayıda birazcık artış yapacağım aslında tüm izleyenlerimi diyeceğim ama onlarda başka sefere inşallah..

Sevgili Eyerhagu Gülsüm
Sevgili Pembe Tatlar Aslı
Sevgili Cafederins Zehram
Sevgili Birdemliksohbet Sevilim Tatlişkom
Sevgili kızım ve ben Candan Tarifler
Sevgili Denizmutfakta Denizim
Sevgili Lezzetin-adi Esram
Sevgili Lezzetibol Tijencim
Sevgili Kaldera Volkan
Sevgili Karabidikim :)
Sevgili Hayriyecim
Sevgili Fotograf Penceremden Ceyda
Sevgili Sağlıklı Mutfak Hilal
Sevgili Paşakızı Mutfakta
Sevgili Kalpkurabiye
Sevgili Sevil (Denizfeneri)

Aslında daha çok kişi sayabilirim ama kimse darılmasın başka seferede diğer arkadaşlarıma yolluyacağım..Sevgiler..

13 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Meloşcuğum canım çok teşekkrü ederim canım . Dostuluğumuz her daim sürsün dilerim . sevgiler

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşım, beni çok mutlu ettin...

Pembe Tatlar dedi ki...

Gönül dostum çok teşekkür ediyorum...
Gönlünden geçirdiğin her dileğin kabul olsun...

Canımsın benide hatırladığın için çok teşekkür ediyorum..

Bu hafta bir kaç arkadaştan almıştım ve yayınladım hemen seninde ismini ekliyorum aralarına tekrar teşekkür ediyorum canım...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İnanın siz mutlu olunca bende mutlu oluyorum.
Yapım gereği benim mutluluk kaynağım insanların biraz olsun mutlu edebilmek..

İkinizde çok değerlisiniz.

Hilalcim Geri dönüş nezaketin için teşekkürler

Kalderavolkan Canım aynı şekilde nezaketin için teşekkürler

ceydabural dedi ki...

çok mutlu oldum benimde adımın senin arkadaş listende olması beni çok mutlu etti :)
teşekkür ederim

Esra dedi ki...

teşekkür ederim canım
iyi ki varsın..

Sevil Şahin dedi ki...

MELOŞ MERHABA HER DAİM DOSTLARINLA OLMAN DİLKEGİYLE SEVGİLER

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Teşekkürler..
Özel bir ödül oldu benim için blogumdada bahsetdim neden özel olduğunu..
Beni ciddi anlam da onure etdiniz..
Yüreğinizde bana da yer ayırıp heleki bunu Dost luk denilen özel duygu ile sarıp sarmalamanız ayrı bir boyut benim için..
Tekrar Teşekkürler..
Yaşamınızda her daim yüreğiniz gibi güzellikler sizinle olsun..
Sevgilerle ...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Canım sın ya Çok teşekkür ederim nasıl güzel bir İltifattı. Estefürrullah. Yazarlık kim biz kim. arada bir çizittiriyoruz işte. O senin güzel görüşünden canım Çok teşekkür ederim Ödülün hayırlı olsun :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim seve seve kabul ediyorum :)

saliha sağdıç dedi ki...

bloğumda ödülün var :))

sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

canım ödülün için tşk ederim yazmasanda ben biliyorum beni sevdiğini tatlım
sevgiyle kal
aldım ödülümü tekrar tşk ederim

Esra dedi ki...

Her zaman gerçek gönül dostlarınla birlikte olman dileğiyle.