11 Ocak 2010 Pazartesi

Paşabahçe f&d Vazo Ve Pastel Seti Yılbaşı Hediyelerim

Yılbaşı Hediyelerimden..Biliyorum kısım kısım paylaşıyorum anca fotograflayabiliyorum..Bazılarınıda kızımının elinden kurtaramadım bulabilene yada elinden alabilene aşkolsun :))

Yukarıdaki Şık Vazo Paşabahçe'nin İnce Şık Tasarımlı d&d ürünü Vazosu..Sanırım Şık kahvaltı sofralarımı süslücek Taze çiçekler bulursam tabii :))

Aşağıdaki Fotograf İse Pastel Yılbaşı Pakedinden..

Lipstick Ruj
Fırçalı Ruj
Ve Rimel'den oluşuyor..Çok Şık Bir hediye pakediydi..
Fırçalı rujun rengi çok güzel..Işıldayan dudaklar..
Lipstick ruj biraz daha sade ve doğal
Rimel ise kirpik ayırma özelliği olan pratik çantalarımıza atabileceğimiz bir rimel..

4 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

İyi günlerde kullan hediyelerini..
Yuvandan hzuur eksık olmasın.

Dominika dedi ki...

güle güle kullan şeker.. pastelden bende kazandım :))

Sevil Şahin dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLAN CANIM SEVGİLER

Krema Tadında dedi ki...

paşabahçe ürünlerini oldum olası çok beğeniyorum :) çok harika tasarımları var
sevgiler...