7 Ocak 2010 Perşembe

Sarelle İle Katkısız Doğallık


Sarelle..
Çocukluğumun Fındık Kreması..
Çocukluğumda severek yerken yeni tadıyla karşıma çıktı..
Hani Sarelle Diyor ya Doğalın Keyfini Sür Hakikaten Öyle..
Tadı tarif edilmez doğallık kokuyor..Bildiiğimiz fındık kremalarından biraz farklı..

Farkı tadında..Buram buram fındık kokusu ve fındık tadını hissediyorsunuz..
Minik Kızıma genellikle çikolatalı gıdalardan uzak tutmak istesemde bu minik kavanozlardan uzak tutamadım...Her gün bir küçük kavanoz yer oldu..Ama içim rahat..Sizde tadına bakın tadındaki farkı hissedin beni anlayacaksınız...


Üstelik GDO,koruyucu madde,renklendirici ve Transyağda içermiyor..Sağlıklı bir Fındık Kreması.. Madem çocuklarımız bu tadı seviyor,tabii biz büyüklerde en azından sağlıklı bir şekilde tüketelim değil mi?

Birde Bitter çeşidi mevcut..İnanılmaz lezzetli tam bana göre..Diyette olanlar içinde alternatif hani derler ya bitter çikolata :)Ayrıca sade kakaosuz fındık kremasıda mevcut..Bence bir markete uğrayın derim :)



Ayrıntılı Bilgi için Sarelle Web Sitesini Ziyaret Edebilirsiniz.


5 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Meloşsuğu valla ağzının tadını biliyorsun . Sarelleye bende bayılıyorum . Bir bitter hastası olarak kavanoz kavanoz tüketebilirim . Fındık ezmesine gelince ona diyecek sözüm yok zaten :) süper
sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Evet Canım..Herkesede bu lezzeti tatması için paylaşıyorum..Sevgiler

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Ayyy bu sarelleye ben de bayılıyorum hele kızım fındık ezmesi ver dünyaları unutsun modunda :))
Ama minik şişeleri yok bu her marlete gittiğimde almadan önce 5 dk karşılarına geçip seyrediyorum :)))
Bu arada, BEN DE SENİ ÇOOK SEVDİM :))

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

MErhaba Facebook a degisik tatlar veb günlüğü yazarsanız çıkar az sonrada facebook fan sayfamı siteme ekleyeceğim daha öncede vardı fakat sanırım silindi.çok teşekkürler ilginize sevgi hanım..