28 Ocak 2010 Perşembe

Farina Bella Tuzlu Kek

Daha öncede Farina Bella'dan Bahsetmiştim..Malzemesi Az ve Zamandan tasarruf ettiren bir ürün.. Sadece 15 - 20 dakikada hazır..

Malzemeler; (10 Kişilik)


1 Paket Farina Bella Tuzlu Kek

2 Yumurta

1 Su bardağı Süt

2/3 Su bardağı Yonca Kanola Yağı

1 Yemek Kaşığı Dolusu Bahçıvan Tereyağı

1 Tatlı Kaşığı Mahlep



Hazırlanışı;


Tüm malzemeler sırasıyla çırpılır.Paket içerisinden çıkan kalıplaraın yarısına gelecek kadar tuzlu kek karışımında dökülür.Önceden ısıtılmış 200 derece fırında 15-20 dk.Pişirilir.Afiyet Olsun..

Aşçı Notu:Paket içerisindeki öneride sadece Yumurta,Su Ve Sıvıyağ vardır.Ben Tarifi biraz zenginleştirerek yaptım.Sonuç Güzeldi..Tavsiye Edilir.

10 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

ilginç denemek gerek
nerde var demiştin bim miydi ..

Sevtap dedi ki...

kocişkom için denemeli :D Yaptığımda tavsiyenede uyucam arkadaşım ellerine sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım aynen fotoğraftaki gibi olmu ! harika kabarmış, çok güzel görünüyor.

ellerine sağlık

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum o kadar nefis görünüyorki en sonun da bana aldıracaksın yani:) yarın tamam alıyorum :)bim de mivardı yanlışsa yazarsın canım öpüyorum..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım şuan için sanırım kartal civarı bim marketlerde bulunmakdır.

lezzet sefasi dedi ki...

Harika gorunuyor,eee burda bim yok biz ne yapicaz ;)Ellerien saglik canim.
Sevgiler,
Sefa

Narince dedi ki...

Dün bimdeydim ama rastlamadım. Buralara gelmedi sanırım henüz.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

yapımı kolay lezzetı cok güzel..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm çok güzel kabarmışlar..

Asiye VURAN dedi ki...

elinize saglık çok güzel görünüyor