9 Ocak 2010 Cumartesi

Sunshine Gün Işığı Blog Ödüllerim

Çok Değerli bir arkadaşımın yorumu sonucu hediyemi aldım..Sevgili Gelincik Çok Teşekkür Ederim Hediyen İçin..Çok İncesin...Gelinciğimin hediyeside tüm beni ziyaret eden dostlarıma benden gitsin..

Sevgiler

Badem Limonda beni ödüllendirmiş Çok Teşekkürler.Çok Düşüncelisin canım


Ve roxelanneinmakyajcantasi beni ödüllendirmiş çok teşekkürler arkadşaım çok ince ve düşüncelisiniz.allah varlıklarınızı eksik etmesin..





Ve bir başka ödül..
Sabah kalktığımda yorumlardan birinde hediyem oldugu yazıyordu...Sevgili Hayriye Gönlünden kopmuş banada yollamış.Çok incesin diyerekten sevgiyle kabul ediyorum ödülünü...Ve Tüm izleyenlerime armağan ediyorum.Herkes benden bu ödülü olabilir..


Sevgiler ...


Hayriyecim Sanada Tekrar Teşekkürler bu ince düşüncen için...

Hiç yorum yok: