28 Ocak 2010 Perşembe

Yeniden Mim..Benhurum Ve Deniz'im


Sevgili Benhurum ve Deniz Arkadaşım Tarafından Mimlenmişim.Kusura bakmazsınız değilmi biraz geciktim cevaplamakta..

Ayrıca Benide düşündüğünüz için Teşekkür Ederim..

Bu mim'in özelliği 7 Maddede Kendinizi Tanıtmanız ve Anlatmanızdır..

Umarım kendimi anlatmayı başarabilirim :) Zor maddelere başlayalım :D

1.Madde : 7 Yıllık Evli Ve 3 Yaşında 1 Çocuk Annesiyim.Ve Hayatımdan Çok Memnunum..Allah herkesi memnun etsin..

2.Madde : Dışardan söylenilenleri aktarıyorum,Çok temiz düşünceli oldugumu söylerler,Kin Tutmam,Kişiye özel muamele ederim.Daha doğrusu ne ırkı,ne dini ne maddi hali ile değil hal ve hareketlerine göre muamele ederim.Çok açık sözlüyümdür.Bildiğimi ve düşündüğümü saklamam.10.köylük durumlarımda vardır tabii..Kimseyi kıskanmam,çekememezlik hallerinde savrulmam kendi halimde biriyimdir.
Açık sözlü ve herşey dilinde olan biri oldugum içinde çok sevilirim.Yok bende hilekarlık ve ikiyüzlülük..Neysem Oyum..

3.Madde : Sabırlı bi o kadarda bazen sabırsızımdır.İnsanların iyi olması için çaba sarfederim.Kimseyi Tökezletme çabam hiç bir zaman olmaz çünkü bilirimki herkes kalbinin ekmeğini yer.Kimsenin işine çomak sokmaya çalışmam.Bilirim ki Her kim için ne düşünürsem başıma gelir..Bazende çok ağır konuşurum.Tabii ki Hakedene..
Eee hakedene hakkını vereceksin bazen..
Hatta sanki bu mim'dede çok ağırmı konuştum ne :D Biliyorum biraz sivri dilliyim :) Ama her zaman değil :)) Kişiye göre değişkenlik göstermektedir :)

4.Madde : İnsanlar kırılmasın diye kimi zaman çaba sarfetsemde kimi zaman yüzüne sölemeyi tercih ederim.Öyle yüzüne gül arkadan vur olayım yoktur.Dosdoğru yoluma devam ederim.Yok öyle dansöz gibi kıvırma.Hee bide hiç politik değilimdir.Politik oynamam.Neyse odur benim için düşüncelerim.

Seversem Severim,Silersem Silerim.Hee bu kin tuttuğum anlamında değil bana zarar veren herkesten uzak dururum.Allah'a yakın bana uzak ol...

5.Madde : Gerçekten samimi oldugunu inandığım ve beni seven herkese kendimden çok yanında olurum.Hep iyi olsun isterim.Yeri gelir kendimden çok düşünürüm.Tabii bunun düzanbazlık ve menfaat çıkar olarak samimiyet oldugunu farkedersem hemen ayağımı keserim.Herkese 1 kaç kez şans veririm.Son noktada o şansını kullanamamışsa benim için bitmiştir.
En sevmediğim insan tipi yalancı ve kıskanç olandır.
6.hissim çok kuvvetlidir.Kim benim için ne düşünüyorsa hissederim ve %99 doğru çıkar.Eşimde bu halimi çok iyi bilir.Bazen anlarım ama anlamamazlıktan gelirim.
Birde oldugunu gibi görünmeyen insanlardan nefret ederim.Ya oldugun gibi ol yada göründüğün gibi ol..
Politik oynamam,Oynayandanda hoşlanmam..

6.Madde : Yazmakla bitmeyeceği için başka şeylerden bahsetmek istiyorum şimdide..

Fotograf Çekmek,Sinema ve İnternet Vazgeçilmezlerimdendir..Bilgisayarımı Çok Severim..Fotograf Makinama Aşığım.Kamera ile video çekmeye bayılırım.Gezmekten değişik yerlerde mekan ve doğa fotografları çekmekten çok hoşlanırım.Ruh halime göre müzik dinlerim.Alışveriş yapmaktan özellikle ev tekstil ürünleri ve züccaciye tarzı alışverişlerden keyif alırım.Deniz aşığıyım..Ege Ve Karadeniz Bölgesini Çok Sevenlerdenim.. Ama Ülkemin diğer yerlerinide merak edenlerdenim.

7.Madde : Yemek yapmayı çok severim.Kim çağırırsa çağırsın gider yemeklerini yaparım :) Yalnız sıradan bir yemek olmuyacak biraz değişik olucak ki bende yeniliklere açılmış olayım :D

Özellikle Gün menüleri hazırlamaya bayılırım.Tabii yanımda bir aşçı yamağıda olucak götür getir yıka topla işlerine bakıcak :)

Annem hep der ki Allah seni çok zengin etsin hakikaten yaşarsın hayatını..

Bazen tutumlu bazen ise çok elim açıktır.Başkalarıyla paylaşmayı severim.Bu beni mutlu ve huzurlu eder.

Eee Annem doğru diyor bazıları vardır ya her kazandığını cukka yapar :D O bende yok işte..

Evim var Arabam Var İse Kızımın geleceğinide hazırladıysam saklamam hiç bişeyi çıkarım dünya turuna :D Yok bende öyle varyemezlik :) Kazanıyosan yaşamasınıda biliceksin.Tabii kötüye kullanmadan ve yardımlaşarak..

Dedim ya beni anlatmaya maddeler yetmez ben en iyisi başlayayım diğer arkadaşlarımı mimlemeye :)

Curcuna Siyah Kelebek

Sağlıklı Mutfak Hilal

Lezzetibol Tijen

Birdemlik Sohbet Sevil

Engüzel Tatlar Arzu

Anka Yansımalar Ebruli

Kaldera volkan

Kuzinede Kızaran Ekmek Aylin

Cafederins Zehracım

Eyerhagu Gülsüm

Fotograf Penceremden Ceyda

Hayatımın Renkleri Burcu

Sevil (Deniz Feneri)

Hadii bakalım sizde başlayın mim'lemeye :D Kolay Gelsin :D

9 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

çok teşekkür ediyorum ama ben bu mimi cevaplamıştım :))

mutfakcini dedi ki...

Canım teşekkür ederim ben de bu mimi cevaplamıştım :)Linkini ekliyorum hemen mimleyenler arasına ;)

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım ben daha önce 7 maddede ilginç özelliklerimi yazmıştım ? bu daha mı farklı acaba? senin için tekrar yazarım gerçi :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Canım sayfama Bıraktığın yorumlar için çok teşekkür ederim buna benzer bir mim kısa zaman önce yayınlamıştım. Ama yinede çok tşk ederim canım saol.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canlar ben dediğim gibi biraz geç kaldım yayınlamakta ve yazmakta.herkes benden önce davranmış :D

Sevil Şahin dedi ki...

çok tşk ederim en zo0r kazık soruları bana vermişsin :))
en kısa zamanda cevaplayacagım
sevgiler

ceydabural dedi ki...

tatlım okudum bir çırpıda çok mutlu oldum ama yazmıştım
yine de çok teşekkür ederim tatlım

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Bir ben kalmışım yazmayan sanırım :))
Yazarız gülüm, sen yeterki iste :) Bu arada; BEN DE SENİ ÖZLEDİMM :))

Benhurum dedi ki...

Canım ne güzel anlatmışsın valla ben kendime çok yakın buldum seni;) dobra, dürüst, riyasız, napolitik, sevgi dolu...
Ege' ye bende aşığım zira Ayvalık kökenliyim:)
Bende bana yemek yapmaya gelmeni istiyorum zira bütün getir götür işini yaparım:D
Ayrıca varken yemeli elbette, hayatın zevklerini tatmalı insan yoksa bu hayatta emir eri gibi yaşayıp gitmenin ne anlamı var..
sevgiyle kal şekerim