17 Ocak 2010 Pazar

Çok Amaçlı Kasa Ve Piknik Seti


Uzun zamandır kızımın fazlalık yapan oyuncakları ve kıyafetleri için bir saklama kutusu istiyodum ki bu Üçsan Plastiğin ürettiği bu kasayı buldum..Hem kıyafet,Hem evde fazlalık yapan eşyalar ve benim gibi çocuklarınızın oyuncakları için kullanabilirsiniz..Haznesi oldukça büyük..

Bu nedenle tüm fazlalık oyuncaklarımızı aldı.Kurtuluşum oldu diyebilirim.

Kızım dağıttıktan sonra güzelce beraber toplayıp kasamızı kapatıyoruz ve kaldırıyoruz..
Eskiden sepette duruyordu içersinden dökülüyordu ve görünümü hiç hoş değildi.Bu kutu çok işime yaradı..

İleride belki üzerini bazı süslerlede süsleyebilirim.Harika Olur Değil mi?
Eğer Sizde bu kasayı sahip olmak istiyorsanız smoothgarden.com 'dan Ve yada Koçtaş,Metro Market,Carrefour,Migros,Real,Tansaş Marketlerde Ve Diğer Büyük Satış Shoplarındada Bulabilirsiniz..
Gelelim Piknik Setimize..

Bahar Ve Yaz Aylarında Ailelerimizle çok sık pikniğe gittiğimiz için ve Üçsan Plastik 6 Kişilik Piknik Setini Tercih Ettim..
İnşallah bu Piknik Setimle Birlikte Piknik sofralarımıda yayınlayacağım..Şimdiden bu renkli tabak,çanak bardak ve kaşık setleriyle piknik yapma hayalini kuruyorum..

Tabii bunun için lalelerin açmasını ve havaların düzelmesini beklemem lazım :)))

Fakat piknik sofralarımı kurmadan bu rengarenk piknik setimi sizlerle paylaşmak istedim..



Bu ürünüde İstegelsin.com'dan alabilirsiniz..Çok beğeneceğinize eminim..

İçerisindeki ürünlere gelince..

1 Adet çok amaçlı piknik sepeti

2 adet Tuzluk ve Biberlik

6 adet kupa bardak

6 adet Kaşık

6 adet Çatal

6 adet Bıçak

6 adet Çukur Yemek Tabağı

6 adet Servis Tabağı

1 Adet Salata Kasesi

1 Adet Kesme Tahtası

Piknik yapmak için gayet yeterli değilmi..Hemde kırılma,bozulma derdi yok..

Bu ürünlere ayrıca yada Koçtaş,Metro Market,Carrefour,Migros,Real,Tansaş Marketlerde Ve Diğer Büyük Satış Shoplarındanda temin edebilirsiniz..

7 yorum:

Dominika dedi ki...

hepsi çok kullanışlı canım bunların. hele o kutular yok mu.. onlar benim de sağ kolum.. neler dolduruyorum içlerine :)) güle güle kullansın kızın , ayrıca şimdiden güzel piknikler.. yaz gelse de bizde pikniklere gitsek artık :))

cecilia dedi ki...

ay böle bi piknik takımı bende istiyorum güle güle kullan dominikacımla aynı fikirdeyim yaz gelse de hatta baharda bile olabilir pikniğe gitsek şölee..gün de uzun oluyo..ohh doya doya çimenler, yeşilllik filan :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Dominikacım;evet çok kullanışlı.Bu kutular kıyafet saklamak içinde ideal.Piknik Setimide Şimdiden kullanmak için sabırsızlanıyorum doğrusu.

Cecilia;Bence hemen al.Piknikte harika olcak rengarenk.Baharda Emirgan korusunda Lale Şenliklerinde bir blog buluşması düşünülüyordu haberiniz olsun :)

Şeker dedi ki...

Valla canım piknik setinde gözüm kaldı söyliyim :)

Esra dedi ki...

wawwwwww çok güzellll
piknik setine bayıldımmmm..

deniz dedi ki...

piknik seti şahane havalar düzelsede gitsek pikniklere.Rengarenk ya şunlara baksanıza.Ne güzel sofralar kurulur.

deniz dedi ki...

piknik seti şahane havalar düzelsede gitsek pikniklere.Rengarenk ya şunlara baksanıza.Ne güzel sofralar kurulur.